Härliga fredag

2012-06-29 @ 08:42:17
Min vardag Kommentarer (0)

Det blev lite dålig uppdatering igår. Det var helt enkelt full fart hela dagen. Jobb till klockan sex och sen halv sju skulle det tränas i fålehagen med handbollen.

Himla gött efteråt när man har tagit ut sig till max. Tror det får bli en sväng dit i helgen och köra ett eget pass. Knät som jag har haft problem med blir varken bättre eller sämre. Eller vissa stunder är det lite sämre men det är bara att härda lite.

Fredrik en kompis kom in igår efter träningen en sväng, lite klippning, mat och fotboll blev det. Alltid lika trevligt. Fredrik och jag har känt varandra sen vi var 6 år, gick i samma klass från sexårs till nian. Så det är trevligt att umgås lite.

Har avnjutit min goda frukost ute på terassen. Terassen ska få sig en liten lyft i helgen. Direkt efter jobbet blir det att åka in till Ikea en snabbis. Men mer om det senare..

Hoppas ni får en toppen dag kära vänner.



Bilden är från nyårsafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0