vi är nog inte så smarta ändå..

2010-04-25 @ 10:42:34
Allmänt Kommentarer (0)

fint med cowboy tema på hugges i fredags, det tackar vi för. Förfest hos frasse, albin springer runt naken som aldrig förr. Haha gillar ida asså när vi ska åka hem. haha "alex, kom igen vi hånglar." haha

min lördag bestod att lite klippning, städning och promenad med syster. Ida kom och myste med mig på kvällen, sen hämtade vi emil, hyrde film och skulle kolla på den. gick det bra? njaa, tog oss två timmar att få igång den. Men sen efter tre vändor i källaren och ett jävla pill så får vi igång det, på tvn i sovrummet med datorn. Efter 10 min slocknar emil sen slocknar ida. Fint. haha Gillar dom ändå.

nu, vaknar upp i min bastu. Det är fan asvarmt. Ska käka frukost sen bege mig till stugan tror jag.



snygg bild känner jag, emil du var inte så duktig på det där.

nu frukost på balkongen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0