jag kan inte ha det såhär, leva med allt detta

2010-04-02 @ 14:01:51
Allmänt Kommentarer (0)
igår fick vi påsklov vid elva, men mina tjejer och jag stannade kvar och färgade in modeller och klippte till visningen den 15 april. Det börjar närma sig. Macke är ljusare och Albin brunhårig och kortklippt. Snyggt! Var hemma vid sex ungefär, sen blev det middag och bilkörning med lite folk. Sen hängde vi mest hemma hos philip med massa ljus och vattten. haha tack!

sitter just nu hos mamma och pappa, har inget internet hemma eftersom jag har lånat ut det till Bergmars mamma och pappa för dom har fest idag. Så får det till kvällen men då är jag på hugos, lagom berusad och har jävligt kul liksom. Känner att det behövs nu. Fira in lovet lite.

bilder från igår på skolan kommer så fort jag har fort dom från erika. Och när 5 maj är över, det känns långt borta men ändå nära så ska jag lägga ner tid på er, min fina blogg. Just nu känns det som att jag har 100 saker att göra.



haha ny bild, kanske inte. Men himla fina minnen.

nu ska jag göra något vettigt, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0