låt oss leva tillsammans, låt oss göra det vi vill

2010-04-09 @ 12:01:48
Allmänt Kommentarer (0)
sitter och väntar på Sarah och Emmeli, ska komma hit på lite fika. Har även hunnit med att va i vadstena en sväng och klippt lite. Klippt mig i fingret med, mysigt känner jag.

Igår hade jag en fin dag, utan stress. Lunch pump med anna och anna - lena. Sen kom Anna julia isac, anna - lena och inger på fika kollade in hur jag bodde. När det hade åkte hem kom idag och vi åkte till linköping. Hittade jacka, tröja och lite så. Sen blev det hugos, ett par timmar. Lite käka och sådär. Fin dag med ida. Dock var jag helt slut när jag kom hem. Man blir det så fort man sätter sig. Känner att sömnen inte är det som prioriteras.

I onsdags var det lill-lördag fint.





några bilder från lill-lördagen. Finns ju otroligt många charmiga bilder men tror dom förblir charmiga på min datorn. haha

nu ska vi se om mina fika gäster kommer snart. Hugos ikväll, vip. FINT!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0