låt mig få gå min väg, men snälla se till så jag väljer rätt..

2010-04-20 @ 10:08:15
Allmänt Kommentarer (1)

kanske ska ta tag i det här nu då, när jag äntligen kan strycka en sak från listan. Visningen är avklarad. Vårens höjdpunkt liksom. Massvis med bilder ligger uppe på facebook och mer kommer bara jag får av alla. Var nog bästa dagen på länge. Vad vi har kämpat och slitit och sen blir allt perfekt. LYCKAT!

I helgen var det galet, himla spårat. Studentkryssning ska väl inte va något annat heller? Men himla trött är jag, kanske var därför jag somnade med kläderna på i sängen i söndags och vaknade halv fyra på natten. haha. Jag förstår inte vad jag håller på med, men tror jag var på väg till toan, skulle borsta tänderna men gick förbi sängen och skulle bara kolla om den var skön. Då är det ju självklart att man somnar. Oftast brukar jag hålla på sådär när jag är full så att jaa lite trött var jag nog.

Piggare är jag inte idag heller och fullt upp har jag. Skolan nu, sen salongen och träna på bror sen fika med ida och sen match. Dagens roligaste, ska spela fotbollsmatch. Boren mot Vadstena, deras seriepreimiär och jag ska stå. haha. kommer ju dö. och imogon upp fem, va i lkpg sju och sen iväg på Skol - sm i handboll.




vi är nog fan bäst.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag tror fan de med:)

2010-04-25 @ 15:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0