lämna mig aldrig ensam, för det lovade du väl?

2010-04-06 @ 11:10:58
Allmänt Kommentarer (0)
spenderade en hel dag i västerlös hos natha igår som sagt, fick massa gjort till visningen. Det känns bra att ha lite koll på allt. Sen blev det snabbt upp till mamma för att äta mat, vidare hem och sen direkt till vadstena för att sätta dit löshår på Zandra. Hängde med 94/95. Himla fint kan jag säga. Kände då att jag också skulle vilja gå om gymnasiet igen. Hänga 20 stycken hemma hos någon. Leva livet lite. Men man är 18 år och jävligt vuxen känner jag. vill liksom inte just nu.


Idag, veckans höjdpunkt nästan. Ska luncha med carro, längesen man träffade henne så det ska bli fint. Sen ska jag till salongen, hård träning in för gesällen börjar nu. Imorgon är det exakt en månad. Det ger mig ångest. Men jag ska liksom bara klara det.

Och ikväll har jag tvättstuga, men mamma har heller ingen tvättmaskin så hon kommer. Fina mamma. Ska göra henne fin i håret imorgon sen hoppas jag på att vi åker till linköping, umgås och går på stan. Behöver det.




skulle nog mest av allt vilja va sådär liten igen.

Var faktiskt uppe vid halv åtta idag, skulle till Feel good och köra ett pass. Känner mig duktig. Och snart ska jag CYKLA till stan, känner att det är ren lycka.


älska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0