kan man bli snygg? eller ens snyggare?

2010-04-26 @ 20:14:35
Allmänt Kommentarer (0)
ingen effektiv dag, har nog mest suttit och haft ångest med mina andra vänner i klassen, det börjar närma sig. Men det ska nog gå bra, ska skissa om mina skisser nu och sen har jag väl hundra andra saker att stå i men det löser sig.. går ju bra att skjuta upp saker för det har jag ju gjort förut så.

Hängde lite med fina vänner i solen, lunch från mc donalds satt fint. Efter skolan åkte vi till montlé inhandlade lite saker till gesällen sen direkt till salongen övat på syrran, tror det kommer bli bra. Sen iväg till syster, skrivit ut papper och nu ska det målas och skissas.

ååh måste träffa fina mormor också, längesen. Och hon är säkert långhårig. Vill shoppa lite också, dock är jag jävligt pank och sen har jag inte riktigt tid. Syster ha beställt en iphone jag vill ju med ha.

ser ut som att jag ska bli snygg den 8 maj, känns skönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0