Hemma men på annan ort

2010-04-25 @ 15:05:18
Allmänt Kommentarer (1)
åkte upp till mamma och pappa i stugen eller aa till dom eftersom dom bor där nu, skulle städa bilen, blev väl mer att mamma städade och jag städade lite mindre. haha Den ska bli vårfin, så mamma ville att vi skulle städa mer nästa helg. haha nuuutsen har inte varit ren på länge.

men nu är jag hemma, har lagat till mig lite mat.



det ser ju riktigt lyxigt ut, det hade nog till och med en kock sagt! men njaa. det stora sanningen är ju att...



haha, gillar mig själv alltså. Måste nog skaffa mig någon, det håller ju inte längre.

Sen måste jag sy, hur ska detta gå? gick ju iofs ganska bra förra gången. nehe, nu packa sen iväg på fotbollsmatch. Ska klä på mig lite mer kläder så jag slipper bli ännu mera sjuk.

PUSSSS!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Julia var väldigt imponerad av maten...ett tag innan sanningen var ett faktum! Ha det. Kram

2010-04-25 @ 20:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0