har nog det himla bra

2010-04-27 @ 22:21:02
Allmänt Kommentarer (0)
har väl gjort allt annat än att plugga idag. Mamma och jag åkte in och hälsade på mormor, klippte henne lite så nu är hon snyggast på hela hemmet. Fina mormor. Sen tog vi en snabbis på stan, behöver skor. Fin lunch på stan och glass med ida på lilla hem. Och efter det skulle jag då ha åkt hem och pluggat, jag åkte hem men fick lite ensamhets ångest så tog med mig ida till linköping, shoppade lite och sen hängde vi på uteserveringen.

Har hunnit med 20 min solning, pumpat och hämtat cykeln. handlat på fina östenssons i vadstena också. mår ganska bra idag ändå. ångesten kommer väl snart.

imorgon ska jag hänga på salongen, träna träna. sen ska ida och jag hänga på terassen. känner att jag skjuter upp saker men lever livet lite just nu. fint.

ska besöka sängen lite nu, skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0