ååh fina

2010-04-01 @ 08:37:17
Allmänt Kommentarer (0)
vilken sängdag det är idag. Himla träligt väder. ville ju bara ligga kvar i min underbara säng idag.

igår, hade vi skola klippte skägg. Fin min man blev. Sen åkte jag till ikea, unnande mig lite kläder. Fast köpte ju inte kläderna på ikea men det kanske ni förstod. Där köpte jag en hylla till mamma. Snäll jag är. Sen fikade mamma och jag, umgick lite. Var och provkörde bil och sen handlade på maxi.

Sen myste jag lite i badet. För jävla underbart, hade lite soffhäng och sen somnade jag i sängen. Vaknade 40 min innan klockan skulle ringa med att datorn står på golvet, tvn är avstängd. Undra egentligen vad jag gör i sömnen. hihih.


ska ha redovisning nu, sen ska vi färga modeller och prova frisyrer till visningen.

PUSS FINA DU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0