2010 - året då allt händer

2010-04-05 @ 09:59:54
Allmänt Kommentarer (0)
sugen på kaffe, kaffet blev skit äckligt. Hur ska jag nu komma igång denna morgon?

Igår var det häng hos mig med ida på balkongen i fina vädret, fick grannbesök. Sen åkte jag till mitt andra hem på borensvägen, syster och jag skulle ut och gå. Gick en timma ungefär så det kändes gött. Blev även hockey tittande. Var ju tvungen att leka med mina små älsklingar med så vi hoppade studsmatta och spelade fotboll, man blir ju tio år igen. Gillart.

Sen fick jag killbesök, soffhäng och south park. Tydligen så är inte jag så inteligent för den humorn. Det var därför jag inte tyckte det var kul. Så det känns ju himla bra, noooot.

Nu ska jag snart iväg, hämta upp mina fina vänner i m.slätt och sedan vidare till natha i västerlösa. vi ska jobba med visningen, måste få det klart. För efter lovet smäller det. GAAAH! kommer bli grymt.

Biljetter finns att köpa hos mig eller någon annan. (Sara Pettersson, Matilda Kagerland, Nathalie Ström) Finns även biljetter på vila i gränden i Linköping. Visningen kommer vara den 15 april klockan 19.00 - ca 21.00. Vårens häftigaste visning.
Wild N´ Crazy!!!!


hade tänkt att lägga upp lite trevliga bilderm insåg då att jag inte hade några trevligt bilder. Så det blev inget med det. Nehe nu har jag bråttom så måste skynda.

Vi hörs senare. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0