en rad av dagar av meningslös tid.

2009-01-18 @ 13:13:30
Allmänt Kommentarer (0)
från torsdag till söndag. Det har inte hänt förvånansvärt mycket. Matchen i torsdags var en bra match från våran sida, med det laget och dom skador/sjukdomar vi hade stod vi upp bra.

min fredag i skolan var ganska lugn, håller fortfarande på med projektet och vi var klara vid lunch med dagens uppgifter så eftermiddagen var lugn, lockade mitt hår så.  Syster kom in en sväng så vi gick på stan en runda. Hon skulle kolla på klocka. Så var hemma vid sex åkte bort till bror där mamma var, så mamma och jag stannade kvar och åt mat där också. Sen åkte vi hem och jag var död så gjorde inte så mkt mer den kvällen.

vaknade vid halv tolv på lördagen, gjorde inte så mkt tills michan kom vid två, klippte henne också då. Vid sex kom sarah så vi kollade på handbollen hon och jag sen på film. Trevligt, hon är bra hon. När hon hade gått så kollade på jag på Sex and the city, grymt bra film alltså. Vem vill inte va som dom liksom, 40 år och snygg, med en stor garderob full med kläder. Vid tre somnade jag väl , och vaknade kvart över elva idag av att min mamma inte är den tystaste. Nu ligger cicci och jag och kollar på tv, ska äta snart för i eftermiddag är det match.

KLOCKAN 16.00 HEMMA!






BOKAT OCH KLART!! DET KOMMER BLI UNDERBART!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0